Bestelmar koppeling MplusKASSA

Bestelmar.
Maandelijks €39,95
Bestelmar is een mobiele besteldienst en biedt horecagasten de mogelijkheid om met hun eigen smartphone bestellingen te plaatsen die rechtstreeks in het MplusKASSA systeem komen. De menukaart komt in beeld zodra de smartphone contact heeft gemaakt of de QR code heeft gescand. Afhankelijk van het soort bestelling komt deze uit bij de bar of in de keuken. Wordt er iets gewijzigd in de kassa? Dan neemt Bestelmar dit automatisch over. Bestelmar is laagdrempelig in gebruik omdat het werkt zonder app en zonder registratie van persoonlijke gegevens. Daarnaast biedt Bestelmar vele voordelen voor zowel uw gast als uzelf! – omzetverhogend omdat de gasten vanuit impuls meer bestellen wanneer hen die mogelijkheid wordt geboden. – kostenverlagend doordat gasten zelf hun bestellingen plaatsen en daarmee werk uit handen nemen van uw bedienend personeel. – hogere gasttevredenheid omdat uw gasten sneller worden geholpen. Naast de horecabranche is Bestelmar ook inzetbaar in de evenementen- en retailbranche. Neem contact met ons op voor de uitgebreide mogelijkheden. Door met Bestelmar samen te werken innoveert u uw dienstverlening en krijgen uw gasten de service die ze verdienen!
Deze koppeling is gebouwd door Bestelmar BVÂ
Voor ondersteuning, telefonisch via 085 130 4539 – email via helpdesk@bestelmar.nl
Artikelsynchronisatie:
MplusKASSA | MplusKASSA | |
Omschrijving | ![]() |
Omschrijving |
Artikelnummer | ![]() |
Artikelnummer |
Bereidingswijze | ![]() |
Bereidingswijze |
Categorie | ![]() |
Categorie |
Foto | ![]() |
Foto |
Prijs | ![]() |
Prijs |
Bestelling.Â
MplusKASSA | Bestelmar | |
Artikelnummer | ![]() |
Artikelnummer |
Aantal | ![]() |
Aantal |
Bereidingswijze | ![]() |
Bereidingswijze |
BetalingÂ
MplusKASSA | Bestelmar | |
Ideal | ![]() |
iDeal status |
VEELGESTELDE VRAGEN
Onze helpdesk bestaat uit onze eigen medewerkers, die ook bij u langs komen bij een aflevering of in het geval van een storing. Tijdens kantoortijden zijn zij aanwezig in ons kantoor in Hoorn.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van 8:00-23:00 uur, 7 dagen per week. Tussen 23:00-8:00uur kunt u de voicemail inspreken, of een mail sturen naar support@leza.nl. Er wordt na het sturen van een mail/inspreken van een voice-mail zo snel mogelijk contact met u opgenomen (vanaf 8:00uur).
Wij denken graag met u mee en kunnen diverse vormen van gespreid betalen aanbieden. Denk aan 50%-50%, 3, 6 of 12 termijnen.
Het is eventueel ook mogelijk om bij ons te leasen, 36 of 48 termijnen.
Ons kassasysteem is niet afhankelijk van het internet en blijft het ook doen wanneer er geen internet is.