Bramr koppeling MplusKASSA

Bramr.
Prijs op aanvraag
Gasten krijgen de optie om met hun eigen smartphone te bestellen en betalen zonder dat ze daar een app voor hoeven te downloaden. Daarbij kan jij als ondernemer bepalen of je gast elke bestelling direct afrekent, of dat er op rekening besteld kan worden.
Dit werkt allemaal vloeiend met je M-Plus kassa. Bramr is operationeel sinds 2017 en werkt op tientallen locaties door het hele land.
General Manager TivoliVredenburg Jasper:
“Bramr heeft onze blik én die van de gast op de verruiming van het begrip service vergroot. We zijn blij dat we met Bramr zijn gaan samenwerken en we kunnen het iedereen aanraden!”
Gast Annelies:
“Het online bestellen op het terras werkt uitstekend”
Gast Iris:
“Het personeel is vriendelijk en stel dat het te lang zou duren met het aannemen van een bestelling dan kun je hier het heft in eigen handen nemen. Goed mee gaan met de moderne technologie.”
Voor een korte impressie zie deze video.
MplusKASSA | Ober | |
![]() |
![]() |
|
Deze koppeling is gebouwd door bramrÂ
Voor ondersteuning, telefonisch op 038-2003002 en via mail info@bramr.com
Producten
Automatisch product import
Bestellingen
Betalingen
VEELGESTELDE VRAGEN
Onze helpdesk bestaat uit onze eigen medewerkers, die ook bij u langs komen bij een aflevering of in het geval van een storing. Tijdens kantoortijden zijn zij aanwezig in ons kantoor in Hoorn.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van 8:00-23:00 uur, 7 dagen per week. Tussen 23:00-8:00uur kunt u de voicemail inspreken, of een mail sturen naar support@leza.nl. Er wordt na het sturen van een mail/inspreken van een voice-mail zo snel mogelijk contact met u opgenomen (vanaf 8:00uur).
Wij denken graag met u mee en kunnen diverse vormen van gespreid betalen aanbieden. Denk aan 50%-50%, 3, 6 of 12 termijnen.
Het is eventueel ook mogelijk om bij ons te leasen, 36 of 48 termijnen.
Ons kassasysteem is niet afhankelijk van het internet en blijft het ook doen wanneer er geen internet is.