Jamezz koppeling MplusKASSA

Jamezz.
Prijs op aanvraag
Jamezz is een bestelapp die graag uw team komt ondersteunen. Samen met Jamezz kunt u uw dienstverlening innoveren waardoor u zich onderscheidt. Met deze bestelapp valt u op, creëert u een meerwaarde en biedt u uw gasten iets extra’s! Uw gasten kunnen met hun eigen smartphone eten en drinken bestellen, indien gewenst gelijk afrekenen, serviceverzoeken plaatsen en meer. Gastenbeleving is bepalend en belangrijk voor elk bedrijf. Jamezz verleent uw gasten een extra service en zorgt ervoor dat u uw gasten nog beter kan bedienen. Elke locatie beschikt over zijn eigen accessoires met unieke QR-codes en webcodes. De gast kan op twee manieren gebruik maken van Jamezz; via een website (www.web.jamezz.nl) of via de Jamezz app. Na het scannen van de QR-code of het invoeren van de webcode komt uw eigen digitale menukaart naar voren die voorzien is van alle opties. Net als uw eigen bediening werkt Jamezz mee aan upselling. Wordt er een kopje koffie besteld? Dan kan onze bestelapp als suggestie iets lekkers erbij aanbevelen. De gebruiker hoeft geen account aan te maken en is zo ontworpen dat het voor iedereen duidelijk en makkelijk in gebruik is. Jamezz is fun en houdt het simpel! Na het uploaden van uw menukaart wordt deze automatisch vertaald in meerdere talen. Jamezz spreekt Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaans. Om al uw internationale gasten goed van dienst te zijn blijft Jamezz studeren om dit verder uit te gaan breiden. Uw gasten hebben nu de keuze om bij uw bediening of bij Jamezz te bestellen en kunt u iedereen optimaal van dienst zijn. Met de ondersteuning van Jamezz kunt u uw personeel efficiënter indelen waardoor uw gasten de service krijgen die ze verdienen. Tevreden gasten komen vaker terug, geven meer uit en zorgen voor positieve reclame voor uw zaak. Uit ervaring blijkt dat de bestellingen toenemen, de omzet verhoogt, en er meer tijd overblijft voor persoonlijke aandacht.
Deze koppeling is gebouwd door Jamezz B.V.Â
Voor ondersteuning, telefonisch via 085 301 3000 – e-mail via info@jamezz.nl
Bestel app
Uiteraard moeten niet alle producten zichtbaar zijn voor de gasten. Het is mogelijk om enkel de producten weer te geven zoals op de papieren menukaart. Ook is het mogelijk om de productnaam aan te passen. Zodra je een product of prijs aanpast in de kassa zal dit mee veranderen in Jamezz.
VEELGESTELDE VRAGEN
Onze helpdesk bestaat uit onze eigen medewerkers, die ook bij u langs komen bij een aflevering of in het geval van een storing. Tijdens kantoortijden zijn zij aanwezig in ons kantoor in Hoorn.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van 8:00-23:00 uur, 7 dagen per week. Tussen 23:00-8:00uur kunt u de voicemail inspreken, of een mail sturen naar support@leza.nl. Er wordt na het sturen van een mail/inspreken van een voice-mail zo snel mogelijk contact met u opgenomen (vanaf 8:00uur).
Wij denken graag met u mee en kunnen diverse vormen van gespreid betalen aanbieden. Denk aan 50%-50%, 3, 6 of 12 termijnen.
Het is eventueel ook mogelijk om bij ons te leasen, 36 of 48 termijnen.
Ons kassasysteem is niet afhankelijk van het internet en blijft het ook doen wanneer er geen internet is.