
Tickete
€15,00 p/mnd per maand bij een 3-jarig contract bij Tickete
Ga de strijd aan met de papieren kassabon. Tickete laat op het moment van verkoop de kassabon direct op smartphone van de klant landen.
Pluspunten
+ Geen kassabonnen meer betekent kosten besparen op printers en papier
+ Goed voor het milieu (minder CO2 uitstoot en bomenkap)
+ Klanten zijn nooit meer bonnetjes kwijt
+ Betere garantieafhandeling en een snellere ruilprocedure
= Al met al een vernieuwend concept met tevreden klanten
Tickete maakt gebruik van de laatste technologie om het bonnetje direct naar een smartphone te sturen. Het is snel, efficiënt en garandeert de privacy van de klant. Er is slechts een klein plug-and-play apparaatje bij de kassa nodig om hier gebruik van te kunnen maken.
Vereisten voor deze APP
MplusKASSA |
![]() |
Heeft u vragen of heeft u ondersteuning nodig?
Deze koppeling is gebouwd door Tickete
Voor ondersteuning, telefonisch via 06-45832118 – e-mail via info@tickete.nl
VEELGESTELDE VRAGEN
Hebben jullie een Nederlandse helpdesk?
Onze helpdesk bestaat uit onze eigen medewerkers, die ook bij u langs komen bij een aflevering of in het geval van een storing. Tijdens kantoortijden zijn zij aanwezig in ons kantoor in Hoorn.
Zijn jullie in het weekend bereikbaar?
Wij zijn telefonisch bereikbaar van 8:00-23:00 uur, 7 dagen per week. Tussen 23:00-8:00uur kunt u de voicemail inspreken, of een mail sturen naar support@leza.nl. Er wordt na het sturen van een mail/inspreken van een voice-mail zo snel mogelijk contact met u opgenomen (vanaf 8:00uur).
Kan je ook gespreid betalen?
Wij denken graag met u mee en kunnen diverse vormen van gespreid betalen aanbieden. Denk aan 50%-50%, 3, 6 of 12 termijnen.
Het is eventueel ook mogelijk om bij ons te leasen, 36 of 48 termijnen.
Is dit een offline kassysteem?
Ons kassasysteem is niet afhankelijk van het internet en blijft het ook doen wanneer er geen internet is.