
MplusKASSA instelkosten
€250,00 Eenmalig
Koppeling kosten
€19,95/mnd
Met de Smart Event Manager software beheert u het volledige reserveringsproces. Van het maken van offertes en de voorbereiding van uw evenement, tot de personeelsplanning en facturatie.
Wat doet de koppeling? In het kort: Artikelen die aangeslagen worden in MplusKASSA worden door middel van Webhooks op een reservering in SEM geboekt.
De klant slaat artikelen aan, gaat naar het afrekenen scherm toe en kiest daar voor de betaalwijze “SEM‘. Op dat moment wordt er bij SEM opgevraagd welke reserveringen er op het moment actief zijn. Dit wordt getoond aan de medewerker en de medewerker maakt zijn keuze. Nadat de keuze gemaakt is worden de aangeslagen artikelen in SEM geboekt en is de bon betaald in MplusKASSA.
Heeft u vragen of heeft u ondersteuning nodig?
Deze koppeling is gebouwd door MplusKASSA.
Voor ondersteuning neemt u op de volgende manier contact op:
Stuur een e-mail naar support@mpluskassa.nl of bel met 058 215 7000
VEELGESTELDE VRAGEN
Hebben jullie een Nederlandse helpdesk?
Onze helpdesk bestaat uit onze eigen medewerkers, die ook bij u langs komen bij een aflevering of in het geval van een storing. Tijdens kantoortijden zijn zij aanwezig in ons kantoor in Hoorn.
Zijn jullie in het weekend bereikbaar?
Wij zijn telefonisch bereikbaar van 8:00-23:00 uur, 7 dagen per week. Tussen 23:00-8:00uur kunt u de voicemail inspreken, of een mail sturen naar support@leza.nl. Er wordt na het sturen van een mail/inspreken van een voice-mail zo snel mogelijk contact met u opgenomen (vanaf 8:00uur).
Kan je ook gespreid betalen?
Wij denken graag met u mee en kunnen diverse vormen van gespreid betalen aanbieden. Denk aan 50%-50%, 3, 6 of 12 termijnen.
Het is eventueel ook mogelijk om bij ons te leasen, 36 of 48 termijnen.
Is dit een offline kassysteem?
Ons kassasysteem is niet afhankelijk van het internet en blijft het ook doen wanneer er geen internet is.