Touchscreen kassa
Compleet geautomatiseerde oplossingen. Het doel is tijd besparen: zo min mogelijk handmatige administratie.
Al meer dan 35 jaar voorzien we onder andere horeca, retail en mode van innovatieve kassasystemen. ICT-oplossingen die zich aanpassen aan de organisatie in plaats van andersom. Meer doen in minder tijd, tegen lagere kosten en met meer plezier. Dat is waar we ons iedere dag voor inzetten.
Onze supportafdeling staat 7 dagen per week, 365 dagen per jaar van 08:00 tot 23.00 uur voor je klaar. Voor alle vragen over onze producten kun je bij hen terecht.
Onze supportafdeling staat 7 dagen per week, 365 dagen per jaar van 08:00 tot 23.00 uur voor je klaar. Voor alle vragen over onze producten kun je bij hen terecht.
Ervaar het in onze showroom
Ben je op zoek naar een touchscreen kassa? Heb je een winkel geopend en heb je een touchscreen kassa nodig? Of ben je op zoek naar een touchscreen kassa ter vervanging van jouw huidige kassa? Wat de reden ook is, bij LEZA vind je een touchscreen kassa! Wij laten je met veel plezier de verschillende mogelijkheden zien. In onze showroom staan een aantal touchscreen kassa’s opgesteld. Je ervaart direct wat een goed touchscreen kassa voor jou kan betekenen. LEZA staat voor snelheid, goede service en kwaliteit. Kom langs in onze showroom (op afspraak)
Maak een keuze uit de verschillende branches
Wil je een touchscreen kassa kopen? Dan ben je bij LEZA aan het juiste adres. LEZA heeft al ruim 30 jaar ervaring met de verhuur en verkoop van touchscreen kassa’s. Zo was LEZA één van de eerste die de elektronische Sharp kassa’s op de markt heeft gebracht. Een touchscreen kassa kopen bij LEZA verzekert je van een hoge bedrijfszekerheid.
MplusKASSA touchscreen
De touchscreen kassa’s van Mplus zijn er in diverse soorten. Voor iedere branche hebben wij in ons assortiment een geschikte touchscreen kassa. De kassa’s zijn functioneel en werken op een gestructureerde manier, zodat de klant altijd centraal komt te staan. Tevens is de touchscreen kassa van Mplus ontzettend gebruiksvriendelijk door onder andere de volgende punten:
- Integratie met de webshop is mogelijk
- Er is speciale software voor bestellingen, aanbetalingen en facturatie
- Integratie met eigen boekhoudsoftware is mogelijk
- De kassa’s blijven werken bij uitval van internet of server verbinding


Prettig in gebruik
Om het gebruik van de kassa’s een stuk prettiger te maken: het is mogelijk om in te loggen met een MiFare-polsband. Hiermee wordt iedere handeling per medewerker geregistreerd door het kassasysteem. Dit maakt het gebruik niet alleen prettiger, maar ook stukken veiliger.
LEZA maakt het huren en kopen van kassasystemen een stuk eenvoudiger. Met ruim 30 jaar ervaring in horeca en winkel management zijn wij gespecialiseerd in kassasystemen. Bij LEZA gaan wij innovatief, efficiënt en flexibel te werk. Hierdoor kunnen wij je op een professionele en deskundige manier adviseren en helpen bij de aanschaf van kassasystemen voor in jouw winkel of kassa’s voor horecagelegenheid.
VEELGESTELDE VRAGEN
Onze helpdesk bestaat uit onze eigen medewerkers, die ook bij u langs komen bij een aflevering of in het geval van een storing. Tijdens kantoortijden zijn zij aanwezig in ons kantoor in Hoorn.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van 8:00-23:00 uur, 7 dagen per week. Tussen 23:00-8:00uur kunt u de voicemail inspreken, of een mail sturen naar support@leza.nl. Er wordt na het sturen van een mail/inspreken van een voice-mail zo snel mogelijk contact met u opgenomen (vanaf 8:00uur).
Wij denken graag met u mee en kunnen diverse vormen van gespreid betalen aanbieden. Denk aan 50%-50%, 3, 6 of 12 termijnen.
Het is eventueel ook mogelijk om bij ons te leasen, 36 of 48 termijnen.