Skip to main content

Hoe kunnen we je helpen?

Service 7 dagen per week.

In geval van storingen met uw kassasysteem, adviseren wij je vriendelijk om als eerste contact op te nemen met onze helpdesk via het telefoonnummer 0229-562110. Wij staan graag voor je klaar om je zo snel en efficiënt mogelijk te assisteren.

Indien onze helpdeskmedewerkers het probleem telefonisch niet kunnen oplossen, zullen zij graag samen met je een vervolgafspraak inplannen om het probleem op locatie te verhelpen. Wij streven ernaar om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en zorgen voor een passende oplossing voor je situatie.

Afhankelijk van de ernst van de storing streven wij ernaar, in alle redelijkheid, een afspraak met je te maken. Een van onze servicemedewerkers zal vervolgens ter plekke bij je langskomen om te proberen de storing te verhelpen. Ons doel is om je zo snel mogelijk bij te staan in het oplossen van de eventuele problemen.

Aan de linker kant van deze pagina vindt je handleidingen en andere handige service items

Indien je geen storing maar een andere vraag wilt stellen, kan je ook een e-mail sturen naar support@leza.nl. Deze mailbox wordt gedurende kantoortijden regelmatig bijgewerkt, en wij streven ernaar om je vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Je feedback en vragen zijn belangrijk voor ons.