Snelstart

Kastellingen en kassabonnen € 250,00 eenmalig |
Kastellingen, kassabonnen en artikelen € 250,00 eenmalig |
Kastellingen, kassabonnen, artikelen, klanten en facturen € 250,00 eenmalig |
Kastellingen, kassabonnen, artikelen, klanten, facturen en het af letteren van facturen die worden betaald en facturen uit SnelStart kunnen betalen via MplusKASSA € 250,00 eenmalig |
Opzetten en installeren van de API koppeling (verplichte afname).  € 180,00 eenmalig |
Met de koppeling tussen SnelStart en MplusKassa kunt u veel tijd besparen.
Inmiddels kunt u kastellingen, kassabonnen, artikelen, klanten en facturen synchroniseren.
Mist u functionaliteit? Geen probleem, eventueel is er ook maatwerk te realiseren!
MplusKASSA | Snelstart | |
![]() |
![]() |
Deze koppeling is gebouwd door SforSoftware
Voor ondersteuning neemt u op de volgende manier contact op:
Heeft u vragen of ondersteuning nodig? Neem contact op via: info@sforsoftware.nl en/of bel: 0342 745 295
Artikelen:
MplusKASSAÂ Â Â Â | SnelStart | |
Artikelcode | ![]() |
Extern artikel Id |
Artikelcode | ![]() |
Barcode |
Artikelomschrijving | ![]() |
Artikel omschrijving |
Artikelomschrijving | ![]() |
Display tekst |
BTW nummer | ![]() |
VatCode |
Als het BTW nummer gevuld is gebruiken we die, anders wordt het eerste BTW nummer gebruikt
Omzetgroepnummer | ![]() |
Turnovergroup |
Artikelomzetgroep | ![]() |
Productbeschrijving |
Artikelprijs | ![]() |
Artikelprijs |
Aan de hand van de instellingen in SnelStart wordt deze exclusief of inclusief BTW weergegeven
Orders en verkoopfacturen:
MplusKASSAÂ Â Â Â | Snelstart | |
Factuurnummer | ![]() |
SnelStart betalingskenmerk |
Relatienummer | ![]() |
Klantnummer |
Als het klantnummer bestaat in SnelStart wordt dat klantnummer gebruikt, anders wordt de passsantenklantcode gebruikt. Deze kunt u instellen in S-Connect
Aanmaak datum order | ![]() |
Order/leverdatum in SnelStart |
Extern artikel ID | ![]() |
Artikelnummer |
Omschrijving | ![]() |
Artikelomschrijving |
Regelprijs | ![]() |
Regelprijs |
Hoeveelheid | ![]() |
Aantal |
VEELGESTELDE VRAGEN
Onze helpdesk bestaat uit onze eigen medewerkers, die ook bij u langs komen bij een aflevering of in het geval van een storing. Tijdens kantoortijden zijn zij aanwezig in ons kantoor in Hoorn.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van 8:00-23:00 uur, 7 dagen per week. Tussen 23:00-8:00uur kunt u de voicemail inspreken, of een mail sturen naar support@leza.nl. Er wordt na het sturen van een mail/inspreken van een voice-mail zo snel mogelijk contact met u opgenomen (vanaf 8:00uur).
Wij denken graag met u mee en kunnen diverse vormen van gespreid betalen aanbieden. Denk aan 50%-50%, 3, 6 of 12 termijnen.
Het is eventueel ook mogelijk om bij ons te leasen, 36 of 48 termijnen.
Ons kassasysteem is niet afhankelijk van het internet en blijft het ook doen wanneer er geen internet is.