Skip to main content

MplusKASSA lanceert bestellen met QR-Code

Door de corona-maatregelen ben je als ondernemer waarschijnlijk al veel omzet misgelopen. Zodra je weer open mag wil je natuurlijk weer zo goed en veilig mogelijk aan de slag. LEZA helpt jou hierbij! Een bestel-app aan tafel is een onmisbare oplossing voor de horeca.

Corona zorgt voor een andere manier van leven én ondernemen. We maken ons klaar voor de 1,5-meter-economie met het QR-bestellen via MplusKASSA Order. Kies voor veiligheid en gezondheid, laat jouw gasten via hun eigen smartphone bestellen en betalen. Hiermee voorkom je zoveel mogelijk contact tussen medewerker en gast. Na het eenvoudig bestellen aan tafel via de QR-code haalt de gast de bestelling op bij het afhaalpunt of deze wordt door een medewerker gebracht.

De bestel-app is direct gekoppeld aan de kassa en de keukenschermen. Dit zorgt voor inzicht, gemak én het scheelt tijd!

Hoe werkt het?

In 3 stappen QR-bestellen

  1. Op de tafels worden bordjes geplaatst met een korte uitleg en een QR-code. De gast scant de QR-code en komt in de bestel-app. Het tafelnummer is gekoppeld aan de QR-code. De gast hoeft niets te downloaden en geen account aan te maken.
  2. De gast scrollt door jouw digitale menukaart, kiest en bestelt vervolgens zelf. Bij het bestellen kan ook de keuze worden gemaakt om fooi te geven. Tijdens het afronden van de bestelling kiest de klant de betaalwijze. Dit kan online met bijv. ideal, maar natuurlijk ook contant of via de pin. De order komt daarna binnen bij de bar of keuken(schermen).
  3. De gast haalt zijn bestelling af bij een afhaalpunt of het wordt uitgeserveerd. De order is direct verwerkt in de kassa en in de keuken(schermen).

Wat zijn de voordelen?

+ Klaar voor de 1,5-meter-economie
Hou het veilig en gezond, 1,5 meter afstand houden is onvermijdelijk. Met een QR bestel app kun je toch open en maak je weer omzet.

+ Gratis
MplusKASSA wil jou als ondernemer een hart onder de riem steken. Het QR-code bestellen via MplusKASSA Order is daarom tot september gratis én je kunt opzeggen per maand! Je betaalt alleen voor de transactiekosten.

+ Omzetverhogend
Heel Nederland staat te springen om gebruik te maken van de horeca. De bestel-app werkt omzetverhogend, omdat de gast zich op zijn gemak voelt en zo veel en vaak kan bestellen als hij wilt!

+ Personeel- en kostenbesparend
Door te werken met een QR-code bestel-app hoef je minder personeel in te zetten opname van bestellingen. Dit voorkomt onnodig contact tussen je medewerkers en gasten én werkt daarnaast ook nog kostenbesparend.

+ Gastvrij
Bestellen met de QR-code bestel-app kunnen we heel snel voor je inrichten. Je kan direct vanuit de kassa jouw menukaart vullen. Hierdoor kan je binnen no-time aan de slag! Daarnaast is het voor de gasten zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Zo is het een win-win oplossing voor de ondernemer én de gast!

Kosten?

In moeilijke tijden willen we graag onze ondernemers ondersteunen. Daarom geven we nu 100% korting en bieden de bestel-app tot 1 oktober 2020 gratis aan. Daarna betaal je €49,95 p/mnd. Dit betekent dat je om te starten alleen materiaal inkoopt voor de bordjes met de QR-code.

Je zit niet vast aan een jaarlijks of maandelijks contract. Het gebruik van de bestel-app is opzegbaar per maand.

Per iDEAL transactie wordt er €0,25 gerekend. Dit kan je voor eigen rekening nemen of doorberekenen naar de gast. Wil je meer betaalmethodes toevoegen? Hou er rekening mee dat de transactiekosten verschillen per betaalmethode. Bij een hoog transactievolume zijn de transactiekosten bespreekbaar.