1: Standaard na aflevering : Garantie hardware 12 maanden on-site ( fabrieksgarantie kan afwijken)
- Helpdesk ondersteuning
- U wordt ook buiten kantooruren én in het weekend geholpen, u betaalt geen voorrijkosten en uurloon
- Geen kosten voor bruikleen apparatuur
- Inclusief onderdelen
2: Response contract € 160,00 per jaar – service op de hoofd kassa ( database)
- Start na de 12 maanden garantie
- Helpdesk ondersteuning
- Exclusief onderdelen, inclusief SSD schijf hoofdkassa
- Geen service op randapparatuur en extra kassa’s
- U wordt ook buiten kantooruren én in het weekend geholpen, u betaalt geen voorrijkosten en uurloon
- Geen kosten voor bruikleen apparatuur hoofd kassa
3: All in service op pos apparatuur, prijzen op aanvraag
- Start na de 12 maanden garantie
- Helpdesk ondersteuning
- U wordt ook buiten kantooruren én in het weekend geholpen, u betaalt geen voorrijkosten en uurloon
- Geen kosten voor bruikleen apparatuur
- Inclusief onderdelen
4: Geen service afspraken
- Start na de 12 maanden garantie
- Helpdesk ondersteuning tijdens kantoren
- U wordt buiten kantooruren alleen telefonisch geholpen ( Support contract Mplus)
- Reparaties hardware op locatie alleen tijdens kantoor uren
Interesse?
Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.
U kunt u ons te allen tijde telefonisch bereiken op telefoonnummer 0229-562110.
Vragen kunt u ook stellen via onderstaand contactformulier.