Skip to main content

Service afspraken hardware

1:   Standaard na aflevering : Garantie hardware 12 maanden on-site   ( fabrieksgarantie kan afwijken) 

  • Helpdesk ondersteuning
  • U wordt ook buiten kantooruren én in het weekend geholpen, u betaalt geen voorrijkosten en uurloon
  • Geen kosten voor bruikleen apparatuur
  • Inclusief onderdelen

2:   Response contract  € 160,00 per jaar  – service op de hoofd kassa ( database)

  • Start na de 12 maanden garantie
  • Helpdesk ondersteuning
  • Exclusief onderdelen, inclusief SSD schijf hoofdkassa
  • Geen service op randapparatuur en extra kassa’s
  • U wordt ook buiten kantooruren én in het weekend geholpen, u betaalt geen voorrijkosten en uurloon
  • Geen kosten voor bruikleen apparatuur hoofd kassa

3:   All in service op pos apparatuur, prijzen op aanvraag

  • Start na de 12 maanden garantie
  • Helpdesk ondersteuning
  • U wordt ook buiten kantooruren én in het weekend geholpen, u betaalt geen voorrijkosten en uurloon
  • Geen kosten voor bruikleen apparatuur
  • Inclusief onderdelen

4:   Geen service afspraken 

  • Start na de 12 maanden garantie
  • Helpdesk ondersteuning tijdens kantoren
  • U wordt buiten kantooruren alleen telefonisch geholpen ( Support contract Mplus)
  • Reparaties hardware op locatie alleen tijdens kantoor uren

Interesse?

Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.
U kunt u ons te allen tijde telefonisch bereiken op telefoonnummer 0229-562110.
Vragen kunt u ook stellen via onderstaand contactformulier.